Jak zgłaszać problem, albo awarię komputera?
Przede wszystkim podając jak najwięcej szczegółów. Zanim zgłosisz problem należy zastanowić się, jakie dokładnie są jego objawy, od kiedy je obserwujesz, czy występowały wcześniej, a jeśli tak to jak często. Zanim zadzwonisz i zgłosisz awarię:
- uruchom ponownie komputer i sprawdź czy problem nie ustąpił;
- sprawdź czy jest połączenie z punktem dostępowym;
- przeskanuj komputer programem antywirusowym;
- sprawdź stan urządzenia (czy antena nie przestawiła się, kable są właściwie podłączone, komputer nie jest uszkodzony mechanicznie);
- faxem nr 014 626 31 43 wew. 20
- telefonicznie nr 014 626 31 43 wew. 12
- e-mail: serTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- osobiści: pod adresem: SUNTAR sp. z o.o. ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów,
- w Urzędzie Gminy Ostrów, Tel. 17 745 11 60
W przypadku konieczności przesyłania komputera do serwisu należy wysłać tylko i wyłącznie niedziałający sprzęt w przypadku awarii komputera należy wysłać sam komputer, (nie należy wysyłać klawiatury, myszki, monitora).